Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Wyszukiwarka

Kategorie

Sposoby dostawy

Dostępne rodzaje wysyłek:

- List polecony ekonomiczny Poczta Polska – 10,00zł
- Paczkomat – 18,00zł
- KURIER DHL – 16,00zł (stała opłata - paczka do 30kg)
- KURIER DHL pobranie – 22,00zł (stała opłata - paczka do 30kg)

Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej, InPostu – Paczkomaty oraz firmy kurierskiej DHL na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.

Przesyłki pocztowe – są rejestrowane, posiadają numer nadawczy. W przypadku zaginięcia bądź uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika można złożyć reklamacje. Czas doręczenia to zazwyczaj 3-5 dni roboczych.

Przesyłki paczkomatowe InPost – są rejestrowane, posiadają numer nadawczy. W przypadku zaginięcia bądź uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika można złożyć reklamacje. Czas doręczenia przesyłki do paczkomatu to zazwyczaj 2 dni robocze.
Obowiązkiem kupującego jest podanie numeru paczkomatu do którego ma zostać nadana przesyłka oraz aktualnego numeru telefonu i adresu e-mail. 

Przesyłki kurierskie - są rejestrowane, posiadają numer nadawczy. W przypadku zaginięcia bądź uszkodzenia przesyłki przez przewoźnika można złożyć reklamacje. Przesyłki zazwyczaj doręczane są następnego dnia po nadaniu.

Wszelkie reklamacje z tytułu uszkodzeń uwzględniamy jedynie z dołączonym protokołem szkody.
Jeżeli zakupiony towar zostanie dostarczony przez kuriera, proszę sprawdzić zawartość przesyłki w jego obecności.
W razie jakichkolwiek uszkodzeń proszę sporządzić protokół szkody na druku dostępnym u kuriera.
Nie ponosimy odpowiedzialności za działanie przewoźników dlatego tak ważne jest otwarcie przesyłki przy odbiorze i sprawdzenie zawartości.

Witryna stworzona na platformie